همه چی پیدا می شه

فقط بیا تو

 

 

۱- مدل مینی کوپر در بازی های المپیک

 

 

چرا انسان به دنبال نیزه های پرتاب شده برود هنگامی که رادیو کنترل مینیاتوری مینی کوپر این کار را انجام می دهد؟ این وسیله پس از پرتاب نیزه به دنبال آن رفته و آن را برای مسابقه ی بعدی به نقطه ی شروع برمی گرداند.

 

 

 

2. iPhone Goes Pro at the London Olympics

 

 

اگر از طرفداران عکاسی با گوشی های هوشمند باشید می توانید با استفاده از این دستگاه عکس های انحصاری بگیرید. این دستگاه مجموعه ای عالی از لنزهای اشنایدر، یک جفت دوربین دو چشمی کانن و یک بسته نرم افزاری به نام Snapseed را در حود جای داده است.

 

 

3. ASRock Vision HT
 
 
 
امروزه، مردم وقت زیادی را صرف تماشای ویدئو آنلاین با استفاده از ست آپ باکس هایی مانند Roku، Apple Tv و WD Live می کنند. ریز کامپیوترها مانند THX-certified ASRock Vision HT Series نه تنها می توانند خدمات آنلاین مانند Netflix و Hulu Plus را در اختیار شما قرار دهند، بلکه قادر به انجام هر کاری که یک کامپیوتر می تواند انجام دهد هستند.
 
 
 
 
4. Personal Hovercraft 4
 
 
مخترعان این وسیله نقلیه جدید دو عموزاده به نام های Michael Mercier و Chris Jones هستند که می گویند آن را فقط ساکت تر از پیشینیان پر سر و صدای آن ساخته اند. اما به لطف پیشرانه های ویژه، راحت تر می توان به مانور در هر زمانی پرداخت.
 
 
5. Apple Smart Cover Gets Even Smarter

 

 

 

اپل می خواهد با بهبود iCover، از آن به عنوان یک صفحه نمایش انعطاف پذیر برای iPad استفاده کند.
در تصویر بالا اپل می خواهد از این قاب برای قرار دادن آیکون های اضافی استفاده کند.
 
 
۶٫ Edifier E30 Spinnaker Bluetooth Speakers

 

 

به این طرح عجیب و غریب نگاه کنید. مانند شاخ های یک بز کوهی با یک گوی کوچک برای کنترل. ارتفاع این بلندگوها ۱۶ اینچ بوده و فوق العاده تمیز و شیک بنظر می رسند. در این دستگاه یک خروجی ساب ووفر جداگانه تعبیه شده است.

 

 

7. Nuance Dragon NaturallySpeaking 12, Part II: Hands On

 

 

Nuance ادعا می کند که NaturallySpeaking 12 (برای ویندوز) ۲۰ درصد دقیقتر از نسخه ی ۱۱ است. آزمایشات ما هم این موضوع را تصدیق کرد. نسخه ۱۱ در برخی از پاراگراف ها پیچیده چهار یا پنج بار ارور می داد، اما با نسخه ۱۲ جدید همان پاراگراف فقط یک ارور داشت.

 

 

8.Coolest Snowmobile Ever

 

 

این یک اتومبیل برفی معمولی نمی باشد. طراحی شده توسط Michal Bonikowski که توسط یک موتور الکتریکی هدایت می شود و کابین بسته ی آن باعث می شود تا در دمای زیر صفر راحت باشید.

 

 

9.Briefcase 3D Printer

 

 

آیا دو replicator از پیشتازان فضا را به یاد دارید؟ آن ها هنوز وجود ندارند اما نسخه های اولیه آن ها در حال توسعه هستند: Popfab ساخته شده توسط MIT students Ilan Moyer و Nadya Peek که به اندازه ی کافی کوچک است تا در یک کیف جا شود.

 

 

10.Harman Kardon CL Headphones

 

 

این هدفون ۱۹۹ دلاری نه تنها زیباست بلکه با طراحی مینیمالیستی و earcups های مستطیلی شکل، یک محصول مناسب برای تلفن همراه به نظر می رسد.

..


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, ساعت 16:44 توسط پارمیسا محمدی